fredag 29. mai 2015

DT-Nina inspirerer

I dag vil jeg vise dere et "tog-kort" til en gutt som fyller 1 år nå i mai. Jeg blir litt lei av å lage "vanlige", firkantete kort, så denne gangen tegnet jeg et tog på et ark og klippet det ut. Brukte den som en mal og lagde to like deler som jeg limte sammen slik at det ble dobbelsidig. Gøy å lage noe litt annerledes!:) Slik ble resultatet:

Håper dette kan ha inspirert deg til å være med (i siste liten) i vår mai-utfordring, med feiring som tema - det er vel alltid noe å feire, så her er det bare å slenge seg på!;) Mer info om hva jeg har brukt til å lage kortet finner du på bloggen min, ninashobbyrom.blospot.no

Gooood helg! 

Klem fra Nina

3 kommentarer:

  1. For en sinnsyk jobb du har gjort her og du har fått betalt, for dette var virkelig flott <3

    SvarSlett
  2. Helt underbart kort! Jag bara älskar det!

    SvarSlett
  3. Tusen takk, begge to!:):) Jeg selger alle mine kort til inntekt for kreftforeningen, har laget en egen innsamlingsside som heter "kort mot kreft", der man betaler/donerer penger.<3

    SvarSlett