mandag 4. mai 2015

Underveisinspirasjon fra "sjefen"


Jada, det hender sjefen også trår til å lager noe! *ler* Og da kan jeg vel ta meg friheten og inspirere litt jeg også?

Vi har feiring som tema for utfordringen denne måneden og et bursdagskort havner naturlig i denne kategorien.


Et helt enkelt og tradisjonelt bursdagskort fra meg i dag. Papirer fra Maja Designs Coffee in the arbour-kolleksjonen. Blomster fra Wild Orchid Crafts, Papirdesign og Kort & Godt. Swirlen bak blomstene er fra Magnolia, som jeg har klippet opp for å få den som jeg ville ha den. Så har jeg stemplet litt tilfeldig rundt kantene med stempel fra Kaiserkraft og Kort & Godt.







Tekststemplene både på forsiden og inni er fra Kort & Godt.
Innsiden har samme oppsettet og jeg har latt den nederste siden være helt uten dekor, så jeg kan skrive min personlige hilsen til bursdagsbarnet direkte på mønsterarket. Også her har jeg bare stemplet litt rundt kantene med et splash-stempel og et hønsenetting-stempel. 
Kortet ble laget på treff og gitt bort før jeg rakk å ta skikkelige bilder, så det var det jeg hadde for i dag. 

Flere av produktene brukt på dette kortet finnes i Hjertebodens nettbutikk.

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

2 kommentarer:

  1. Här tycker jag att "sjefen" gjort ett utmärkt jobb! Vilket härligt kort!

    SvarSlett